Intershop Order Management 2.0

De sleutel tot een geïntegreerde strategie voor omni-channelcommerce

Klanten worden steeds bedrevener in het gebruik van verschillende verkoopkanalen en technologieën – zij bepalen hoe, wanneer en waar ze een product willen kopen. Om te kunnen voldoen aan deze hoge eisen, moeten de orderprocessen van een bedrijf via alle kanalen verenigd worden tot één homogene en tegelijk flexibele omni-channeloplossing.

Met het orderbeheersysteem van Intershop (OMS: Order Management System) kunt u bestellingen die via verschillende bronnen binnenkomen, op een geïntegreerde en kanaaloverschrijdende manier verwerken.

Of het winkelen nu online of offline gebeurt, via de smartphone of in de winkel – u kunt steeds behoeftegericht reageren op de wensen van uw klanten en de belofte van een naadloze winkelbeleving op alle contactpunten werkelijkheid laten worden.

Intershop Order Management

Oplossing in vogelvlucht

Gratis downloaden
Orderbeheer: Intershop Order Management

Kenmerken:

Zichtbaarheid bedrijfsvoorraad

Een algeheel en uitgebreid overzicht van alle voorraadgegevens van interne en externe opslagplaatsen van uw bedrijf of van uw partners

Lees meer

Omni-channel-orderverwerking

Vastleggen en verwerken van bestellingen uit verschillende kanalen (webshops, mobiele apparaten, callcenters, marktplaatsen, kioskapplicaties, winkels)

Lees meer

Orderverwerking & -afwikkeling

Coördinatie van alle orderverwerkingsprocessen die binnen het gehele orderproces een rol spelen; integratie van deze processen in ondernemingsspecifieke bedrijfsprocessen

Lees meer

Orderrouting en -afwikkeling

Geautomatiseerde en geoptimaliseerde orderafwikkeling via verschillende opslaglocaties; integratie van fysieke winkels in de fulfillmentstrategie van uw bedrijf

Lees meer

Invoice-to-cashmanagement

Efficiënte verwerking van betalingen met behulp van modulaire invoice-to-cashfuncties voor gedeeltelijk of volledig geautomatiseerde goedkeurings-, betalings- en factureringsprocessen

Lees meer

Services na plaatsen van bestellingen

Kanaaloverschrijdende transparantie van alle gegevens die betrekking hebben op bestellingen, en uitgebreide berichten- en selfservice-opties

Lees meer

Retourenbeheer

Uitgebreide functies voor een kanaaloverschrijdend retourenbeheer met het oog op een naadloze integratie in de omni-channelstrategie van uw bedrijf

Lees meer