Intershop Communications AG | Persbericht |

De Nieuwe Zaak Intershop Partner van het Jaar 2015 - 2016

Amsterdam, 21 juni 2016 – Intershop heeft tijdens het jaarlijkse Partner Executive Event, De Nieuwe Zaak uitgeroepen tot Intershop Partner of the Year 2015 - 2016. De Nieuwe Zaak heeft bewezen met aandacht, focus en kracht van medewerkers zijn klanten te helpen bij het realiseren van uitdagende omnichannel- en e-commercedoelstellingen. Het bedrijf werd in 2014 Intershop Business Partner en wist in korte tijd diverse successen te realiseren in de food- en groothandelsbranche. De Nieuwe Zaak is inmiddels een van de meest gerenommeerde omnichannel- en e-commercebureaus in Nederland.

Rene Verspuij (Partner Sales Manager bij Intershop), Jurriën Kerstholt (Eigenaar bij De Nieuwe Zaak)

Tijdens een goed bezochte en zeer interactieve kookworkshop in het Miele Experience Center in Vianen heeft Intershop zijn partners bedankt voor de geleverde inspanningen en bereikte successen. Naast de Partner van het Jaar Award werd aan De Nieuwe Zaak ook haar nieuwe Zilveren-partnerstatus uitgereikt.

“Wij zijn zeer trots om ons ‘Partner of the Year 2015 - 2016’ te mogen noemen. Dit is een mooie beloning voor onze medewerkers en hun inzet in het afgelopen jaar in de diverse commerceprojecten die wij samen met Intershop bij onze klanten hebben uitgevoerd. De Nieuwe Zaak bestaat nu ruim 10 jaar, maar we zijn pas sinds 2014 een trotse partner van Intershop. De resultaten van deze strategische keuze worden nu stap-voor-stap zichtbaar. Er is geïnvesteerd in kennis, productontwikkeling, marketing en branche specifieke kennis. De kracht van de combinatie tussen De Nieuwe Zaak en Intershop wordt door de markt gewaardeerd. We behouden onze focus, blijven waarde toevoegen aan onze klanten en helpen samen met Intershop nieuwe B2B- en B2C-klanten met hun omnichannel- en e-commerce-ambities,” aldus Jurriën Kerstholt, directeur van De Nieuwe Zaak.

Rene Verspuij, Partner Manager van Intershop: “De Nieuwe Zaak is een prachtige aanvulling gebleken op ons krachtige partnernetwerk. Vanuit hun enorme e-commerce-expertise hebben zij het partnerschap zeer serieus omarmt en direct hun stempel gedrukt op de Nederlandse markt. Daarvan zijn diverse aansprekende nieuwe klanten met zeer uitdagende omnichannel-commerceprojecten het gevolg geweest. De Nieuwe Zaak is dit jaar de terechte winnaar. We zijn dan ook trots De Nieuwe Zaak onze belangrijkste award toe te kennen.”

Over De Nieuwe Zaak

Vanaf de oprichting in 2005 helpt De Nieuwe Zaak haar B2B- en B2C-klanten bij het realiseren en overtreffen van hun omnichannel- en e-commerce-ambities. In multidisciplinaire teams worden strategie, creatie, techniek en marketing verweven tot een succesformule. Inmiddels is De Nieuwe Zaak uitgegroeid tot één van de meest gerenommeerde en succesvolle e-commercebureaus van Nederland. Meer informatie is beschikbaar via www.denieuwezaak.nl.

Ga terug

Over Intershop

Intershop Communications AG (opgericht in Duitsland 1992) is met Intershop Commerce Suite de grootste onafhankelijke aanbieder van omni-channel commerce-oplossingen. Intershop biedt high-performance standaard commerce-software voor online-verkoop, aangevuld met alle noodzakelijke diensten. Intershop is bovendien  een business process outsourcing provider, die alle aspecten van online retailing tot fulfilment omvat. Over de hele wereld zijn er meer dan 300 zakelijke klanten, waaronder HP, BMW, Würth, en Deutsche Telekom die de oplossingen van Intershop benutten. Intershop heeft zijn hoofdkantoor in Jena, Duitsland, en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Europa, Australië en China. Meer informatie over Intershop vindt u online op www.intershop.nl.

Dit persbericht kan toekomstgerichte informatie bevatten over toekomstige gebeurtenissen of over toekomstige financiële en operationele prestaties van Intershop. De gerealiseerde gebeurtenissen of prestaties kunnen wezenlijk verschillen van die welke expliciet zijn opgenomen of impliciet volgen uit dergelijke toekomstprojecties. Risico's en onzekerheden die kunnen leiden tot dergelijke verschillen zijn bijvoorbeeld, de relatief korte bedrijfshistorie ​van Intershop, de onvoorspelbaarheid van toekomstige inkomsten en uitgaven en mogelijke schommelingen in omzet en operationele resultaten, afhankelijkheid van (grote) klanten, consumententrends, activiteiten van concurrenten, seizoen patronen, risico's met betrekking tot elektronische beveiliging, mogelijke regulering door de overheid en algemene economische omstandigheden.

Intershop Public Relations

Heide Rausch

Head of Corporate Communication

Telefoon: +49 3641 50-1000
Fax: +49 3641 50-1309

Amsterdam, Nederland

Sales Representative Benelux of Intershop

Joop Geesinkweg 901-999
Amsterdam, AZ 1096
Nederland

Telefoon: +31 20 561 7760
Mobiel: +31 6 54 954 482
Fax: +31 20 516 6666