Intershop Communications AG | Persbericht |

Intershop Roadtrip 2016

Dinsdag 11 oktober 2016, Spoorwegmuseum, Utrecht

Amsterdam, 13 september 2016 – Intershop Communications AG organiseert op dinsdag 11 oktober samen met haar Business Partners de Intershop Roadtrip 2016 in het Spoorwegmuseum te Utrecht. Tijdens dit evenement, dat is gericht op e-Commerce, IT-, Sales- en Marketing management van snelgroeiende en/of middelgrote tot grote B2B- en B2C-organisaties, staat moderne, omni-channel e-commerce centraal, aan de hand van de vraagstukken en ervaringen van Intershop-gebruikers en de nieuwste oplossingen van Intershop.

Middagprogramma

Onder het motto “A Successful Journey Into Omni-Channel E-Commerce” is een boeiend middagprogramma opgesteld waarin Intershop Executives, waaronder CEO Jochen Wiechen en CTO Matthias Hirschfeld, zullen vertellen over de visie van Intershop en de roadmap van de Intershop-oplossingen. Daarnaast staan de praktijkcases centraal van Coop Supermarkten, over omni-channel uitdagingen, en de snelgroeiende webshop voor technische artikelen INDI.nl (een spin-off van KRAMP) over het belang van een Order Management System. Tijdens diverse rondetafelsessies kunnen bezoekers de experts van Intershop en haar partners ontmoeten en met hen discussiëren over onderwerpen als digitale transformatie, customer experience, innovatie, omni-channel, commerce-migratie business cases, order management systems en meer. Stand-up comedian René van Meurs zal zorgen voor het nodige entertainment.

Nieuwe ideeën opdoen

Voor Intershop-gebruikers en -geïnteresseerden vormt de Intershop Roadtrip 2016 een buitenkans om kennis te maken en te delen, antwoorden te krijgen op vragen en nieuwe ideeën op te doen door interactie met andere gebruikers, met corporate executives en specialisten van Intershop en haar business partners.

Uitgebreide informatie over de Intershop Roadtrip 2016 vindt u op www.intershop.nl/roadtrip.

Ga terug

Over Intershop

Intershop Communications AG (opgericht in Duitsland 1992) is met Intershop Commerce Suite de grootste onafhankelijke aanbieder van omni-channel commerce-oplossingen. Intershop biedt high-performance standaard commerce-software voor online-verkoop, aangevuld met alle noodzakelijke diensten. Intershop is bovendien  een business process outsourcing provider, die alle aspecten van online retailing tot fulfilment omvat. Over de hele wereld zijn er meer dan 300 zakelijke klanten, waaronder HP, BMW, Würth, en Deutsche Telekom die de oplossingen van Intershop benutten. Intershop heeft zijn hoofdkantoor in Jena, Duitsland, en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Europa, Australië en China. Meer informatie over Intershop vindt u online op www.intershop.nl.

Dit persbericht kan toekomstgerichte informatie bevatten over toekomstige gebeurtenissen of over toekomstige financiële en operationele prestaties van Intershop. De gerealiseerde gebeurtenissen of prestaties kunnen wezenlijk verschillen van die welke expliciet zijn opgenomen of impliciet volgen uit dergelijke toekomstprojecties. Risico's en onzekerheden die kunnen leiden tot dergelijke verschillen zijn bijvoorbeeld, de relatief korte bedrijfshistorie ​van Intershop, de onvoorspelbaarheid van toekomstige inkomsten en uitgaven en mogelijke schommelingen in omzet en operationele resultaten, afhankelijkheid van (grote) klanten, consumententrends, activiteiten van concurrenten, seizoen patronen, risico's met betrekking tot elektronische beveiliging, mogelijke regulering door de overheid en algemene economische omstandigheden.

Intershop Public Relations

Heide Rausch

Head of Corporate Communication

Telefoon: +49 3641 50-1000
Fax: +49 3641 50-1309

Amsterdam, Nederland

Sales Representative Benelux of Intershop

Joop Geesinkweg 901-999
Amsterdam, AZ 1096
Nederland

Telefoon: +31 20 561 7760
Mobiel: +31 6 54 954 482
Fax: +31 20 516 6666