Intershop Communications AG | Persbericht |

Nieuwe release: Intershop Commerce Suite versnelt de digitale transformatie van bedrijfsprocessen

  • Nieuwe, volledig geïntegreerde functionaliteit voor ordermanagement van de Commerce Suite waarborgt efficiënte end-to-end-processen voor naadloze omni-channel-commerce
  • Nieuwe en verbeterde B2B-functies openen nieuwe afzetmarkten voor organisaties met groeiambities
  • Efficiëntere processen ten behoeve van een nog overtuigendere customer experience
  • Intershop Commerce Suite is binnenkort ook beschikbaar via de public clouds van Microsoft en Amazon

Jena (D), 4 juli 2016 – Intershop Communications AG maakt vandaag de beschikbaarheid van de nieuwste release van haar Commerce Suite bekend. Het toonaangevende digital-experience-platform ondersteunt middelgrote en grote B2C- en B2B-organisaties binnen uiteenlopende branches bij de digitale transformatie van hun bedrijfsprocessen. Organisaties worden geholpen om een perfecte en via ieder touchpoint bereikbare omni-channel winkelbeleving te creëren.

De release van versie 7.7 omvat nieuwe, maar ook diverse geoptimaliseerde modules van Intershop Commerce Management. Maar ook het, voor het eerst volledig in de Commerce Suite geïntegreerde, ordermanagement-systeem "Intershop Order Management 2.0". Hierbij kunnen bedrijven modules kiezen en inzetten om deze optimaal af te stemmen op het specifieke bedrijfsmodel, de bedrijfsdoelstellingen en individuele gebruikerseisen. Aangezien Intershop Commerce Suite op basis van de Synaptic-Commerce®-aanpak eenvoudig in verschillende systeemlandschappen kan worden geïntegreerd, zijn de risico's en investeringen bij de invoering van de oplossing aanzienlijk verlaagd.

Intershop Order Management 2.0 volledig geïntegreerd

De nieuwe ordermanagementmodules van de Intershop Commerce Suite breiden het productportfolio van Intershop uit met toonaangevende oplossingen voor de realisering van een geïntegreerde omni-channel-commerce-strategie. Bedrijven uit vele verschillende branches, zijn hierdoor in staat om zowel online als offline op elk gewenst moment op de specifieke vragen en behoeften van hun klanten te reageren. Door de diepgaande integratie van het ordermanagementsysteem in de Commerce Suite, kunnen voor het eerst complete end-to-end-processen in beeld worden gebracht en kunnen bedrijfsbreed alle stappen van een orderafhandeling worden beheerd. Op deze manier is een geoptimaliseerde , geautomatiseerde en kanaaloverstijgende verwerking van bestellingen, betalingen en rekeningen gewaarborgd.

Aanvullende afzetmarkten dankzij uitgebreide B2B-features

De nieuwe versie van Intershop Commerce Suite omvat een reeks nieuwe en uitgebreide functies die specifiek zijn toegesneden op de behoeften van B2B-klanten. Het managen van kostendragers en offertes is terk vereenvoudigd. Daarnaast hebben inkopers met de nieuwe OCI-PunchOut functie (Open Catalog Interface) per direct toegang tot alle vereiste producten, zonder dat zij hiervoor hun gebruikelijke inkoopsysteem hoeven te verlaten. Met dit aanvullende procurement-channel kunnen bedrijven de toegang tot hun aanbod vereenvoudigen.

Meer efficiëntie in het creëren van de shopping experience

Met de uitgebreide marketing-functies van de Intershop Commerce Suite creëren bedrijven een nog overtuigendere digital experience voor de klant. Zo kunnen content-marketing-medewerkers het effect van hun campagne in de design view beoordelen vanuit het perspectief van de klant. Bovendien kunnen content en afbeeldingen worden geoptimaliseerd voor specifieke schermgrootten en gebruikte eindapparaten. Daarmee kunnen bedrijven de zichtbaarheid van hun aanbod verbeteren en dus de omzet aanzienlijk kunnen vergroten. Intelligent toegangsmanagement maakt daarnaast een overzichtelijkere, snellere en dus efficiëntere uitvoering van marketingacties mogelijk.

Beschikbaarheid van Intershop Commerce Suite in de public cloud

Intershop Commerce Suite is nu ook in de public clouds van Microsoft en Amazon beschikbaar. Hierdoor realiseren bedrijven een korte terugverdientijd van hun investeringen. Het public-cloud-aanbod is een flexibel, veilig en kostenefficiënt alternatief voor traditionele lokale implementaties of hosting die met name voor middelgrote bedrijven zeer aantrekkelijk is. Zo kunnen de online-activiteiten in tijden van hoge resourcebehoeften met één druk op de knop tijdelijk worden uitgebreid of kan een regionale roll-out snel en eenvoudig worden uitgevoerd.

Dr. Jochen Wiechen, voorzitter van het bestuur bij Intershop, vult aan: "Bedrijven worden op grond van de verwachtingen van hun klanten en de toenemende concurrentie geconfronteerd met radicale veranderingen binnen hun markt. De nieuwe release van Intershop Commerce Suite is een must voor iedereen die heeft gewacht op een efficiënte en toekomstbestendige technologie voor de digitalisering van zijn bedrijfsprocessen. Deze oplossing is de sleutel tot een hogere efficiëntie, een verbeterde klantervaring en de flexibiliteit om dit potentieel beter te benutten."

Uitgebreide informatie over de nieuwe release vindt u op www.intershop.com/release-info.

Ga terug

Over Intershop

Intershop Communications AG (opgericht in Duitsland 1992) is met Intershop Commerce Suite de grootste onafhankelijke aanbieder van omni-channel commerce-oplossingen. Intershop biedt high-performance standaard commerce-software voor online-verkoop, aangevuld met alle noodzakelijke diensten. Intershop is bovendien  een business process outsourcing provider, die alle aspecten van online retailing tot fulfilment omvat. Over de hele wereld zijn er meer dan 300 zakelijke klanten, waaronder HP, BMW, Würth, en Deutsche Telekom die de oplossingen van Intershop benutten. Intershop heeft zijn hoofdkantoor in Jena, Duitsland, en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Europa, Australië en China. Meer informatie over Intershop vindt u online op www.intershop.nl.

Dit persbericht kan toekomstgerichte informatie bevatten over toekomstige gebeurtenissen of over toekomstige financiële en operationele prestaties van Intershop. De gerealiseerde gebeurtenissen of prestaties kunnen wezenlijk verschillen van die welke expliciet zijn opgenomen of impliciet volgen uit dergelijke toekomstprojecties. Risico's en onzekerheden die kunnen leiden tot dergelijke verschillen zijn bijvoorbeeld, de relatief korte bedrijfshistorie ​van Intershop, de onvoorspelbaarheid van toekomstige inkomsten en uitgaven en mogelijke schommelingen in omzet en operationele resultaten, afhankelijkheid van (grote) klanten, consumententrends, activiteiten van concurrenten, seizoen patronen, risico's met betrekking tot elektronische beveiliging, mogelijke regulering door de overheid en algemene economische omstandigheden.

Intershop Public Relations

Heide Rausch

Head of Corporate Communication

Telefoon: +49 3641 50-1000
Fax: +49 3641 50-1309

Amsterdam, Nederland

Sales Representative Benelux of Intershop

Joop Geesinkweg 901-999
Amsterdam, AZ 1096
Nederland

Telefoon: +31 20 561 7760
Mobiel: +31 6 54 954 482
Fax: +31 20 516 6666