Intershop Communications AG | Persbericht |

Van traditioneel postorderbedrijf tot multi-channel retailer: Intershop’s klant Bakker.com presenteert tijdens Webwinkel Vakdagen 2017

Utrecht, 17 Januari 2016 – Bakker.com is een klant van Intershop en zal dit jaar tijdens de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht, zowel op 18 als 19 januari een presentatie verzorgen. Paul Geraeds, CEO van Bakker.com, zal vertellen hoe planten- en tuinierspecialist Bakker.com zichzelf getransformeerd heeft van een traditioneel postorderbedrijf tot een succesvolle multi-channel onderneming. Na de introductie van haar nieuwe, op basis van Intershop Commerce Suite ontwikkelde webshop, verwerkt het bedrijf inmiddels meer dan 35.000 bestellingen per dag, afkomstig van klanten uit meer dan negentien verschillende landen. Paul Geraeds presenteert op:

  • Woensdag 18 januari, 10:15 - 10:45, Keynote B
  • Donderdag 19 januari, 16:15 - 16:45, Zaal 6

De Webwinkel Vakdagen is de grootste vakbeurs in de Benelux die zich specifiek richt op online verkoop. Dit jaar is tijdens deze conferentie veel aandacht voor onderwerpen zoals branding en engagement, customer experience, B2B en crossborder verkopen. online. Wilt u meer informatie? Bezoek dan http://www.intershop.nl/webwinkel.

Op de Webwinkel Vakdagen kunt u ook met andere Intershop partners kennis maken, zoals met De Nieuwe Zaak (stand # 199), Incentro (stand # 242) en WeProvide (stand # 261).

Intershop en haar business partners, inRiver en Target2Sell, zijn te vinden op stand # 26. Diverse specialisten zijn aanwezig om met u van gedachten te wisselen over het maken, optimaliseren en implementeren van commerce strategieën met impact. Hoe kunt u nog meer kracht ontwikkelen op het vlak van klantgerichtheid en hoe realiseert u een nog hogere conversie met behulp van een betere klantervaring.

Jan van Wijnendaele, actief als global ecommerce and innovation manager, zal uitwijden over hoe Van de Velde en Lincherie de paskamer verbinden met de webwinkel. Zijn presentatie is op woensdag om 13.15 uur in Zaal 8 (http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/programma/van-de-winkel-naar-de-digitale-paskamer-en-terug).

Ga terug

Over Intershop

Intershop Communications AG (opgericht in Duitsland 1992) is met Intershop Commerce Suite de grootste onafhankelijke aanbieder van omni-channel commerce-oplossingen. Intershop biedt high-performance standaard commerce-software voor online-verkoop, aangevuld met alle noodzakelijke diensten. Intershop is bovendien  een business process outsourcing provider, die alle aspecten van online retailing tot fulfilment omvat. Over de hele wereld zijn er meer dan 300 zakelijke klanten, waaronder HP, BMW, Würth, en Deutsche Telekom die de oplossingen van Intershop benutten. Intershop heeft zijn hoofdkantoor in Jena, Duitsland, en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Europa, Australië en China. Meer informatie over Intershop vindt u online op www.intershop.nl.

Dit persbericht kan toekomstgerichte informatie bevatten over toekomstige gebeurtenissen of over toekomstige financiële en operationele prestaties van Intershop. De gerealiseerde gebeurtenissen of prestaties kunnen wezenlijk verschillen van die welke expliciet zijn opgenomen of impliciet volgen uit dergelijke toekomstprojecties. Risico's en onzekerheden die kunnen leiden tot dergelijke verschillen zijn bijvoorbeeld, de relatief korte bedrijfshistorie ​van Intershop, de onvoorspelbaarheid van toekomstige inkomsten en uitgaven en mogelijke schommelingen in omzet en operationele resultaten, afhankelijkheid van (grote) klanten, consumententrends, activiteiten van concurrenten, seizoen patronen, risico's met betrekking tot elektronische beveiliging, mogelijke regulering door de overheid en algemene economische omstandigheden.

Intershop Public Relations

Heide Rausch

Head of Corporate Communication

Telefoon: +49 3641 50-1000
Fax: +49 3641 50-1309

Amsterdam, Nederland

Sales Representative Benelux of Intershop

Joop Geesinkweg 901-999
Amsterdam, AZ 1096
Nederland

Telefoon: +31 20 561 7760
Mobiel: +31 6 54 954 482
Fax: +31 20 516 6666