Commerce-oplossingen voor retailbedrijven

De hedendaagse veeleisende consument stelt retailers voor steeds grotere uitdagingen. Iedere klant verwacht de beste kwaliteit tegen de laagst mogelijke prijs. Daarbij worden directe beschikbaarheid en uitgebreide klantenservice tijdens alle contactmomenten als vanzelfsprekend gezien. Hoewel de verwachtingen hoog zijn, zijn de marges helaas mager.

De commerce-oplossingen van Intershop stellen u gelukkig in staat om met iedere klant op een unieke en persoonlijke wijze te communiceren. Door middel van doelgerichte marketing en het creëren van aantrekkelijke online-winkelomgevingen vergroot u uw omzet en verbetert u uw marges.

Maakt u het verschil met:

Lifestyle & Gemak

Het moet voor uw klanten niet alleen een feest zijn om bij u te winkelen, ze moeten zich ook meteen thuis voelen. Door het creëren van winkelervaringen die voldoen aan de verwachtingen van uw klanten, ziet u direct uw business groeien.

Maak persoonlijk contact met iedere individuele klant

Een-op-een communicatie en een gepersonaliseerde beleving dragen belangrijk bij aan het realiseren van loyaliteit. Of het nu gaat om productadvies, aanbevelingen of gepersonaliseerde aanbiedingen: uw klanten genieten van vele aantrekkelijke functies – terwijl u een beter rendement realiseert.

Marketing en klantcommunicatie

Als retailer moet u uw communicatie goed richten om uw doelgroep te bereiken. Gebruik daarom unieke op specifieke klantengroepen toegespitste campagnes, voor een sterkere penetratie binnen de gekozen doelgroep en om het conversiepercentage van uw webshop te verbeteren.

Volledige productinformatie

Met accurate en gedetailleerde productinformatie maakt u de bezoekers van uw webshop tot klanten. Dankzij geavanceerde integratie met leveranciers en de eenvoudige verwerking van productgegevens, voorziet u bezoekers van de gewenste informatie, om de producten te vinden die zij wensen. Zo kunt u de informatiehonger van uw klanten stillen en zorgt u voor volle winkelmandjes.

Lokale services

Door mobiele en lokale marketinginitiatieven bereikt u uw klanten, waar zij zich ook bevinden. Slimme promoties leiden kopers naar uw winkelfilialen en brengen daarmee dus uw online en offline activiteiten bij elkaar.

Sociale netwerken

Facebook, Google+ en andere sociale media kunnen uw merk versterken en bieden nieuwe kansen voor interactie met de klant. Door de integratie van sociale media in uw marketingstrategie bouwt u sterke en langdurige klantrelaties.

Risicobeperking en kostenbeheersing

Uw klanten verwachten een uitgebreid productaanbod maar ook korte levertijden. Met een drop-shipping strategie maakt u dat mogelijk en bespaart u ook nog eens opslagruimte, verkleint u uw voorraadrisico en krijgt u een grotere financiële speelruimte

Online marktplaatsen

Online marktplaatsen, zoals Amazon en eBay, zijn zeer populair onder consumenten. Daar moet u dus ook aanwezig zijn. Door deze kanalen aan uw online portfolio toe te voegen, vergroot u uw marketingbereik en omzet aanzienlijk.

Bugaboo

Bugaboo

Redesign of the online brand experience

Full story
Van de Velde

Van de Velde

Lingerie specialist decides for Intershop

Full story
Elkjøp

Elkjøp

Thriving online business fuels sales growth

Full story

Neem dan contact op met onze branchespecialisten.

Intershop Benelux

Telefoon: +31 20 561 77 60